Om Forbruger Europa
Kontakt Forbruger Europa
Har du oplevet problemer med et køb i udlandet? Været forsinket med flyet? Blevet snydt, da du handlede på nettet? Du kan måske have krav på at få penge refunderet eller kompensation. Forbruger Europa er klar til at hjælpe.
Vi kan vejlede dig om dine rettigheder og hjælpe dig med din konkrete klage.
- Søger du vejledning om dine rettigheder, når du handler i andre lande?
- Oplever du problemer i forbindelse med et køb i et andet EU-land?
- Ønsker du at klage over en virksomhed i et andet EU-land?
Så er du altid velkommen til at kontakte Forbruger Europas juridiske medarbejdere. Vi er klar til at hjælpe dig, og det er gratis.
Hotline er åben mandag til fredag kl. 13-15
Vores hotline er åben alle hverdage kl. 13.00-15.00, hvor du kan kontakte vores juridiske eksperter på chat eller telefon 4171 5200.
Derudover kan du altid stille os et spørgsmål – vi vender tilbage med svar og vejledning inden for tre hverdage.
Vejledning om klagemuligheder
Du kan læse mere om, hvordan du opretter en klage mod en virksomhed på denne side:
Pressekontakt for journalister
Vi vejleder gerne journalister og bidrager med oplysninger, information om gældende EU-lovgivning på forbrugerområdet, statistik og kontakt til Lars Arent, der er leder af Forbruger Europa og talsperson.
Ring til kommunikationsrådgiver Emilie Line Fastrup på 41 71 50 63, der vil hjælpe dig videre.
-
Lars Arent @LarsArent
RT @egelynbraun: This year's European Consumer Summit takes place on 28 March in Brussels: https://t.co/aYcJAngNHz Everyone can follow the…
-
Lars Arent @LarsArent
Sammen med @ForbrukerEuropa i Norge har vi fokus på, hvordan mange forbrugere ender op med store inkassokrav, når… https://t.co/xuXvv0bYVc
-
Lars Arent @LarsArent
RT @ECC_web: 🎆The European Single Market turns 30 in 2023 #SingleMarket30. ECC-Net helps consumers to enjoy all opportunities the Single…
-
Lars Arent @LarsArent
Abonnementsfælder: Hav is i maven – virksomheden har sjældent ret - https://t.co/LDtLCTbtXY #dkforbrug… https://t.co/VqUkLLZyEr
-
Lars Arent @LarsArent
Rekordmange klager om problemer med nethandel: Disse produkter snydes der mest med https://t.co/6JfVJ0rGv7 #dkforbrug
-
Lars Arent @LarsArent
RT @ECC_Sverige: Det norska lågprisflygbolaget Flyr har gått i konkurs. Läs om vad som gäller när ett flygbolag gått i konkurs https://t.co…
-
Lars Arent @LarsArent
Today we met with our colleagues from the Danish public residual ADR. Agreed on initiatives making access to ADR pr… https://t.co/C8VHM6CD9x
-
Lars Arent @LarsArent
RT @EU_Consumer: ⌛️fake countdown timers 💶pushing you to choose the most expensive option 📦hiding important info about delivery costs etc.…
-
Lars Arent @LarsArent
RT @EU_Consumer: Have you ever been confused or under pressure to buy/sign up for something due to the "pushy" design or language used on a…
-
Lars Arent @LarsArent
Aflyste fly kan koste passagerer dyrt. Nogle flyselskaber vejleder forkert og undlader at tilbyde rejsende det, de… https://t.co/au4dXJm1AU
-
Lars Arent @LarsArent
RT @jolandagirzl: Flest bedrägerier sker på Facebook https://t.co/MqtqY6aMZq via @SvD
-
Lars Arent @LarsArent
GODT! @Visa, @Mastercard og @AmericanExpress forpligter sig overfor @Forbrugerombud og @EU_Consumer til at stille k… https://t.co/vgS49wrTAe
-
Lars Arent @LarsArent
Klagerne til Forbruger Europa i 2022 viser, at køb af rejser, ophold og billeje via formidlere kan være problematis… https://t.co/T67SORPgpx
-
Lars Arent @LarsArent
RT @FPbranche: ⛷️Pas ekstra godt på i Italien, og lej aldrig ting med motor, før du ved, at ejeren mindst har en ansvarsforsikring. Det s…
-
Lars Arent @LarsArent
Hvad er dine #rettigheder, hvis sneen udebliver på #skiferien? Regn og lave vintertemperaturer kan nemlig give udfo… https://t.co/KhGPviJQUJ
-
Lars Arent @LarsArent
”Det gik op for os, at vi havde nogle rettigheder” Når dit fly bliver aflyst, står du stærkere, hvis du kan dokumen… https://t.co/AUcrx14NlQ
-
Lars Arent @LarsArent
En @Greenpeace undersøgelse viser, at der er sundhedsskadelige kemikalier i tøj købt hos kinesiske Shein. Lad os sæ… https://t.co/QRQmhryamN
-
Lars Arent @LarsArent
Dansker blev sagsøgt af internationale modegiganter: Nu er han dømt i sag om kopivarer - https://t.co/czHfEKYiAz.… https://t.co/7rKaKWLwu7
-
Lars Arent @LarsArent
A comment II: Therefore, passengers must always be entitled to get their money back directly from the airline witho… https://t.co/BFuZRY794c
-
Lars Arent @LarsArent
A comment: Good and needed decision as it must NEVER be necessary to pay a fee to get your money back when it is th… https://t.co/lWIJLoctOn
Postadresse
Forbruger Europa
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
CVR-nr: 10294819
EAN-nr: 5798000018006
Vi behandler dine oplysninger fortroligt
Når du kontakter Forbruger Europa for at få hjælp til besvarelse af spørgsmål eller behandling af klagesager, skal du være opmærksom på, at vi registrerer dine oplysninger og behandler dem med den nødvendige fortrolighed. Vi opfordrer dig til at læse persondatapolitikken om dine rettigheder. (indsæt link)
Kontakt Forbruger Europa-kontoret i andre EU-lande
Du finder kontaktoplysninger til Forbruger Europa-kontorer her.