Om Forbruger Europa
Kontakt Forbruger Europa
Vi kan hjælpe dig med gratis hjælp og vejledning, hvis der er opstået problemer mellem dig og en virksomhed i et andet EU-land, Norge, Island eller Storbritannien.
Hvis du er i tvivl om dine rettigheder, kan du altid kontakte os, og så er vi klar til at hjælpe dig. Både inden eller efter du har handlet med en virksomhed i et andet EU-land, Norge, Island eller Storbritannien.
Vi kan hjælpe dig, når du:
- Søger vejledning om dine rettigheder, når du handler i andre lande
- Oplever problemer i forbindelse med et køb i et andet EU-land
- Ønsker at klage over en virksomhed i et andet EU-land
Kontakt os her
Vores hotline er åben alle hverdage kl. 10.00-12.00, hvor du kan kontakte vores juridiske eksperter på telefonnummer: 4171 5200.
Derudover kan du altid stille os et spørgsmål – vi vender tilbage med svar og vejledning inden for tre hverdage.
Du kan læse mere og oprette en klage her:
Er du journalist?
Vi vejleder gerne journalister og bidrager med oplysninger, information om gældende EU-lovgivning på forbrugerområdet, statistik og kontakt til Lars Arent, der er direktør i Forbruger Europa.
Ring til kommunikationsrådgiver Emilie Fastrup på 41 71 50 63, der vil hjælpe dig videre.
Postadresse
Forbruger Europa
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
CVR-nr: 10294819
EAN-nr: 5798000018006
Vi behandler dine oplysninger fortroligt
Når du kontakter Forbruger Europa for at få hjælp til at besvare dine spørgsmål eller behandle din klagesag, skal du være opmærksom på, at vi registrerer dine oplysninger og behandler dem med den nødvendige fortrolighed. Vi opfordrer dig til at læse privatlivspolitik.
Kontakt Forbruger Europa-kontorer i andre EU-lande
Du finder kontaktoplysninger til Forbruger Europa-kontorer her.