Skal jeg betale, når jeg får en regning fra ByMetis?

Forbruger Europa får mange klagesager mod virksomheden ByMetis. Mange oplever at få regninger for en ydelse, de ikke var klar over, da de udfyldte deres oplysninger på virksomhedens hjemmeside.

Hvis du er uenig i en regning fra ByMetis, er det altid en god idé at kontakte Forbruger Europa og få en konkret vurdering af din sag. 

Ofte er vores anbefaling at skrive til dem og gøre opmærksom på, at du ikke kan acceptere deres opkrævning. Du skal også skrive hvorfor, du ikke vil betale. Det kan fx være, at du ikke mener, at du blev gjort tydeligt opmærksom på betalingen og accepterede beløbet, da du besøgte ByMetis hjemmeside. Det kan også være, at ByMetis slet ikke har sørget for at opsige dit medlemskab. 

Du skal også skrive, at du ikke betaler deres regning. ByMetis har herefter pligt til at dokumentere, at der er indgået en gyldig aftale, hvor du kendte og accepterede betingelserne. Du kan fx skrive til dem via deres e-mail support@bymetis.dk. Husk at gemme mailen.